♦ Victor Patrichi a pornit afacerea Târgul Cărţii în 2012, cu o investiţie de aproximativ 50.000 de euro, mai întâi pentru a dezvolta site-ul cu acelaşi nume, apoi pentru a instala rafturile din magazinele fizice, după cum povestea el în cadrul proiectului ZF Afaceri de la zero.
Târgul Cărţii, un business cu o reţea de anticariate, fondat de Victor Patrichi, a deschis în centrul Bucureştiului o librărie pentru copii, cu o investiţie de 120.000 de euro pentru aprovizionarea stocurilor din magazinul fizic şi din cel online şi de 50.000 de euro pentru reamenajarea spaţiului şi dezvoltarea site-ului. Librăria, care poartă numele Citilă, funcţionează totodată şi ca spaţiu educaţional şi a luat locul fostului magazin Târgul Cărţii.
„Ideea de a înfiinţa Citilă, o librărie dedicată copiilor, s-a născut în 2015, când am înregistrat oficial domeniul cu acelaşi nume. Mă gândeam la un nume care să fie haios, să aibă legătură cu copiii, un nume de poveste şi practic aşa a apărut Citilă“, spune Victor Patrichi, fondatorul afacerii.