Eveniment

Ce cumpără românii în prag de sărbători: Teilor a vândut un inel în valoare de 150.000 de euro. Cum arată piesa ce costă cât un apartament?

Ce cumpără românii în prag de sărbători: Teilor a...

Autor: Cristina Roşca

22.12.2021, 13:14 2722

Lanţul de magazine de bijuterii de lux Teilor, o afacere antreprenorială pornită din România, dar care s-a extins pe mai multe pieţe din regiune, a vândut un inel în valoare de 150.000 de euro, un preţ similar celui pentru un apartament. Inelul, cea mai scumpă piesă a colecţiei Fancy Cuts, are un diamant central de 4 carate, de culoare F şi claritate VVS. Piesa mai cuprinde şi alte diamante de mai mici dimensiuni, însumând 0,65 carate.

„De-a lungul timpului, Teilor şi-a bazat strategia de produs pe o analiză detaliată a gusturilor consumatorilor şi a cerinţelor acestora, adoptând, în acelaşi timp, trendurile internaţionale în ceea ce priveşte bijuteriile. Astfel, în 2021, brandul a lansat o colecţie de bijuterii cu diamante fancy cuts, aducând pentru piaţa din România tăieturi speciale, diferite de cele clasice. Inelul de 4 carate a fost piesa vedetă a colecţiei. (...) e vorba de o piesă rară şi valoroasă”, povesteşte Anda Jurcă, group sales director Teilor.

Colecţia Fancy Cuts – ce se remacă datorită tăieturii speciale a diamantului, respectiv square, princess, emerald, cushion şi radiant - a devenit, în scurt timp, un bestseller al brandului.

„Ultimii doi ani au conturat o segmentare foarte diversificată a clienţilor, ei doresc să se diferenţieze în stilul de viaţă, în bijuteriile alese conform personalităţii lor, astfel Teilor oferă o colecţie cu cinci tăieturi diferite de diamant pentru o plajă largă de opţiuni, care deservesc gusturile şi stilurile diferite ale clienţilor”, detaliază Anda Jurcă.

Colecţia Fancy Cuts este prezentă în toate magazinele Teilor. Compania a fost înfiinţată în 1998 de către antreprenorul Florin Enache şi are în prezent peste 500 de angajaţi pe patru pieţe. Brandul este prezent în România, Polonia, Bulgaria şi Ungaria, cu 56 de magazine fizice şi online, prin patru platforme digitale dedicate comunicării internaţionale.

În 2020, Teilor a înregistrat o cifră de afaceri de peste 140 mil. lei (28,8 milioane euro), în scădere cu aproximativ 10% faţă de anul precedent pe fondul pandemiei de Covid-19 care a dus la închiderea temporară a magazinelor offline.

 
 
 
 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO