FAN Courier, cel mai mare jucător de pe piaţa de curierat, a finalizat anul 2018 cu afaceri mai mari cu 14% faţă de 2017, iar pentru acest an vede un avans al afacerilor tot cu două cifre, pe fondul investiţiilor în dezvoltare, potrivit oficialilor companiei.
„Vom continua investiţiile în dezvoltarea businessului. Vrem să dezvoltăm un hub propriu la Cluj-Napoca, al treilea punct important după Bucureşti şi Braşov. Acum avem închiriat un spaţiu la Cluj, dar am cumpărat un teren de 6 hectare pe care vrem să construim propriul hub. Aşteptăm aprobarea PUZ-ului. Estimăm investiţia în acest hub la 5 milioane de euro“, a spus pentru ZF Adrian Mihai, unul dintre acţionarii şi fondatorii companiei. El precizează că oraşul Cluj-Napoca este conectat cu Iaşi, Baia Mare, Oradea sau Maramureş, acesta reprezentând un punct important de tranzit.
În ultima parte a anului trecut, FAN Courier a finalizat construcţia unui hub la Ştefăneşti, cu o hală de sortare cu o capacitate de 39.000 de colete pe oră, faţă de 9.000 de colete pe oră, cât avea actuala bandă de sortare.