ZF 24

Cum a devenit Timisoreana cea mai vanduta marca de bere de pe piata locala

06.07.2008, 20:00 25

Timisoreana, cel mai vandut brand de bere din punct de vedere valoric, a castigat anul trecut 2,5% cota de piata si a urcat patru locuri in topul celor mai vandute marci, devansand competitori ca Bergenbier (InBev), Burger (European Drinks) sau Golden Brau (Heineken).

"Cresterea s-a datorat unui cumul de factori, dar cel mai vizibil a fost lansarea Timisoreana in ambalaj PET la doi litri in 2006", a declarat Mihai Barsan, group brand manager al Ursus Breweries, cel de-al doilea producator de pe piata, care detine brandul Timisoreana.

Cititi in ZIARUL FINANCIAR de maine care a fost strategia pe care reprezentantii Ursus Breweries au mizat in ceea ce priveste promovarea Timisoreana.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO