ZF 24

Din online în offline: platforma de optică online Lensa a ajuns la patru magazine fizice şi mizează în 2020 pe afaceri de 7 mil euro

Din online în offline: platforma de optică online Lensa...

Autor: Cristina Roşca

26.02.2020, 19:00 128

Lensa.ro, un magazin online de optică lansat pe piaţă acum circa patru ani, a ajuns la o reţea de patru magazine fizice după deschiderea unei noi unităţi la Iaşi. Până acum compania a acoperit alte trei mari oraşe din ţară, respectiv Bucureşti, Cluj-Napoca şi Timişoara. 

Magazinul din Iaşi, amplasat pe strada Sfântul Lazăr la numărul 36, măsoară 137 mp şi include şi două cabinete de optică. Investiţia în acest showroom Lensa Iaşi a fost de 50.000 euro. Magazinul expune peste 500 de produse sub branduri precum Polarizen, Ray Ban, Tommy Hilfiger, Emporio Armani, Hawkers şi altele. „Ne-am propus să fim prezenţi cu showroomuri proprii în oraşele cele mai mari din România. Oraşul Iaşi este unul dintre cele mai importante din punctul de vedere al numărului de comenzi venite din zona Moldovei. Urmează noi investiţii, pe care le vom anunţa ulterior“, a declarat Daniel Crăciun, CEO al Lensa.ro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO