ZF 24

Manuela Necula, CEO Ogilvy: Piata de publicitate va creste in acest an

13.03.2010, 19:06 45

Anul trecut, agentiile de publicitate au trecut prin cele maicomplicate momente din existenta lor. Si 2010 va fi un an greu, darnorocul publicitarilor este ca, spre deosebire de anul trecut, acumsunt companii care incearca sa recupereze imaginea pierduta inultimul an.

Manuela Necula, CEO al grupului de comunicare Ogilvy, este unuldintre cei mai optimisti manageri, in ceea ce priveste evolutiapietei de publicitate in 2010. "Estimarea noastra este ca aceastava avea o crestere de 5-10%, incepand cu a doua jumatate a anului",in conditiile in care, spune Necula, deja se poate observa cucohiul liber aglomerarea reclamelor la televizor.

In ceea ce priveste piata de media, Necula este mai rezervata,in ton cu ceilalti sefi ai agentiilor din piata. "In privintapietei de media, scenariul optimist este ca aceasta sa ramana laacelasi nivel, comparativ cu 2009. Cred insa ca mai sunt diferentede ajustat si probabil, mai realist, ne vom situa pe un palier incoborare de 10%", crede Necula.

Cititi mai multe despre cum va evolua piata de publicitate pe www.businessmagazin.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO