♦ Măsurile de distanţare socială şi restricţiile de circulaţie au determinat o mare parte din companii să îşi mute activitatea de la birou acasă, ceea ce a făcut ca procesul de digitalizare să fie accelerat.
Perioada următoare va fi una în care companiile vor avea mai mare grijă la tot ceea ce înseamnă cheltuieli, pentru că impactul economic se va resimţi destul de puternic şi multe bugete vor fi tăiate, dar resursele alocate transformării digitale nu vor avea de suferit, spune Florin Bodescu, chief digital officer la BRD, în cadrul emisiunii de business ZF Live.
„Mă aştept la accelerarea strategiilor de tehnologizare. Poate vom discuta de costuri mai mici pentru că se aşteaptă un imapct economic şi bugetele pot fi foarte afectate în perioada următoare, dar mă aştept ca bugetele pentru transformarea digitală să fie intacte, iar băncile să fie mai dedicate digitalizării serviciilor. Mă aştept la aplicaţii din ce în ce mai bune, iar în următoarele luni este probabil să vedem şi servicii noi din partea băncilor“.