Business Hi-Tech

Retailerul Altex testează un nou concept de magazin, unde la raft nu sunt electrocasnice

Magazinul Altex a fost deschis ieri în cadrul noului mall Pro­menada din Capitală

Magazinul Altex a fost deschis ieri în cadrul noului mall Pro­menada din Capitală

Autor: Adrian Seceleanu

18.10.2013, 00:05 3467
Altex, liderul pieţei locale de electroIT, cu afaceri de 254 mil. euro anul trecut, a deschis ieri în cadrul noului mall Pro­menada din Capitală un magazin construit după un design şi un concept diferite, în care accentul este pus pe produsele IT&C şi serviciile de consiliere pentru achiziţie şi în care, spre exemplu, nu se regăsesc pe rafturi electrocasnice, dar în interiorul căruia se află şi un magazin al Orange - li­derul pieţei locale de telefonie mobilă. Ma­ga­zinul va putea fi utilizat şi ca un punct din care clienţii să ridice produse coman­date online, potrivit oficialilor companiei. „Deşi ca­tegorii importante precum electro­casnice mari sau mici nu se regăsesc la raft, ele vor putea fi achiziţionate în noul ma­gazin Altex. Serviciile din noul magazin vor oferi o experienţă de cumpărare omni­channel: clienţii Altex pot comanda online pro­du­sele dorite, pe care apoi le pot ridica din magazin în aceeaşi zi, pot returna produsele în 31 de zile.“
 
Magazinul Altex a fost realizat cu o investiţie de 600.000 de euro şi are o supra­faţă de 600 de metri pătraţi.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO