Business Hi-Tech

Televiziunea prin satelit, singura linie de business a UPC care a crescut în trim. 1

Televiziunea prin satelit, singura linie de business a UPC care a crescut în trim. 1

Autor: Adrian Seceleanu

05.05.2011, 10:01 397

UPC, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa localătelecom, a înregistrat în primul trimestru al acestui an creşteriale numărului de clienţi doar pe televiziunea prin satelit faţă deaceeaşi perioadă a anului precedent, arată raportul financiarpublicat de grupul american Liberty Global.

Numărul de clienţi pe televiziunea prin satelit a crescut cu 29%(52.900 utilizatori), la 235.500 abonaţi.

În acelaşi timp numărul total de abonaţi pe cablu a scăzut cu12,8% (132.500), la 904.200 abonaţi. Pe internet, numărul declienţi a scăzut cu aproape 6% (15.200 clienţi), la 256.200utilizatori. Pe telefonia fixă numărul de abonaţi a scăzut şi el cuaproape 6%, la 144.800 utilizatori.

Numărul total de abonamente al UPC la finele lunii martie 2011era de 1.540.700, în scădere cu 6,27% faţă de aceeaşi perioadă aanului precedent.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO