Companii

Balint, Leo Burnett: Trebuie să luăm campanii globale şi să le facem relevante local

Autor: Cătălina Butan

12.03.2014, 00:06 89
Piaţa de advertising este într-o continuă schimbare, iar una din­tre cele mai mari provocări pentru agenţiile din România este să adapteze campaniile publicitare ale multinaţionalelor la nivel local, consideră Lorand Balint, managing director al agen­ţiei de publicitate Leo Burnett & Target, parte a grupului Leo Burnett.
 
„Nu există reţete în publicitate. De multe ori ce funcţio­nea­ză pentru un brand astăzi s-ar putea ca mâine să nu mai func­ţio­neze. Trebuie să fim pre­gătiţi să putem să amplificăm cam­pa­niile globale. Este o schimbare de paradigmă pen­tru multe din­tre proiec­te­le pe care le lucrăm, în loc să le gândim cap-coa­dă în Ro­mânia, trebuie să fim capa­bili să luăm o idee gân­dită in­ternaţional şi să-i gă­sim punc­tele de contact ce­le mai re­le­vante în Româ­nia“, a spus Balint în emisiu­nea ZF Live de luni, 10 martie.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO