Companii

„Dau 200 de telefoane ca să angajez 5 oameni“

„Dau 200 de telefoane ca să angajez 5 oameni“

Autor: Adelina Mihai

23.07.2015, 00:04 534
Firmele care fac recrutări pentru angajatorii din servicii de externalizare găsesc din ce în ce mai greu candidaţi pentru poziţiile scoase la concurs, pentru că studenţii sau proaspăt absolvenţii de facultate au devenit mai pretenţioşi în ceea ce priveşte selectarea primului loc de muncă.
 
„Pentru a ne asigura rata de succes în identificarea şi angajarea candidaţilor avem nevoie să investim mai multe resurse şi să fim mai inovativi. Putem da până la 200 de telefoane pentru a angaja 5 persoane pentru anumiţi clienţi. Candidaţii au devenit reticenţi în a accepta posturi de tip call center şi shared service centers. Principalul motiv este reprezentat de o remuneraţie modestă în contrast cu o activitate ce presupune, de exemplu, munca în ture. În plus, acest tip de activitate poate fi rutinieră şi poate puţin pasionantă când trebuie să fii conectat 8 ore la o cască. Există însă şi beneficii legate de opor­tu­nităţi de dezvoltare. Or­ganizaţiile trebuie însă să ia în serios nevoia angajaţilor de a se identifica cu o cultură orga­nizaţională sănătoasă, întrucât aceştia sunt cei care poartă imaginea mai departe de uşile companiei“, a spus Iuliana Leurent, sales director în cadrul companiei  cu acti­vităţi în sectorul serviciilor de resurse umane Humangest.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO