Companii

Marile reţele vorbesc despre vânzările în prag de coronavirus: Profi, reţea cu 1.200 de magazine: Influenţa a fost marginală; Mega Image: Nu am înregistrat creşteri semnificative de vânzări; Kaufland: Vom asigura stocuri de marfă suficiente

Marile reţele vorbesc despre vânzările în prag de...

Autor: Cristina Roşca

04.03.2020, 13:37 582

Profi, reţea cu 1.200 de magazine: Influenţa a fost marginală

Lanţul de supermarketuri şi magazine de proximitate Profi şi-a majorat vânzările săptămâna trecută cu puţin peste 10% faţă de o săptămână obişnuită în contextul în care o parte dintre români şi-au făcut provizii de teama coronavirusului care a îmbolnăvit trei români dintre care unu a fost declarat vindecat.

„Creşterea a fost de ordinul double digit minor. Influenţa asupra vânzărilor (a coronavirus – n.red.) a fost marginală, afectând doar parţial stocurile unora dintre magazinele noastre de marţi până joi”, spun oficialii Profi.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO