Companii

Oana Mandicescu, chief sales officer la Cargus: Intrăm în această toamnă pe pieţele din Cehia, Slovacia, Germania, Ungaria, Bulgaria şi Grecia, unde vrem să creştem şi să ne consolidăm prezenţa. Estimăm o creştere de 10% a veniturilor în acest an

Oana Mandicescu, chief sales officer la Cargus

Oana Mandicescu, chief sales officer la Cargus

Autor: Miruna Diaconu

03.10.2023, 17:45 183

Anul acesta, compania a alocat 33 milioane lei pentru diverse investiţii în activitatea operaţională, dezvoltarea de soluţii digitale, optimizarea reţelei de livrare out-of-home şi extinderea businessului la nivel internaţional.

Cargus, unul dintre cei mai mari jucători din piaţa de curierat locală, îşi extinde prezenţa pe pieţele din Cehia, Slovacia, Germania, Ungaria, Bulga­ria şi Grecia după ce a făcut pasul în Polonia, unde are o facilitate operaţio­nală de tip cross-dock pentru jucătorii internaţionali care vor să îşi vândă produsele consumatorilor români.

Pasul în afara ţării şi susţinerea comerţului internaţional vin în con­tex­tul în care e-commerce-ul a cunoscut o creştere semnificativă susţinută de pandemie, trend care şi-a continuat creşterea şi după eliminarea restric­ţiilor COVID. E-commerce-ul şi piaţa de curierat au fost unele dintre sectoa­rele câştigătoate din pandemie.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO