Companii

Previziuni 2023. Transporturi. Una caldă, alta rece: portul Constanţa bate recorduri de trafic de mărfuri. Camioanele stau la cozi în vămi pentru că România nu a intrat în Schengen

Previziuni 2023. Transporturi. Una caldă, alta rece:...

Autor: Mirabela Tiron

05.01.2023, 13:30 427

Camioanele de marfă vor continua să piardă zeci de ore la cozile din vămi, dat fiind că România nu a intrat în Schengen, iar trenurile vor circula tot cu viteza redusă de 15-17 km pe oră în medie în lipsa investiţiilor în sistemul feroviar.

În curierat, Fan Courier, liderul pieţei, are în plan să devină lider şi pe piaţa din Republica Moldova, pe care a intrat la finalul lui 2021. Investiţii în dezvoltare regio­nală va continua să facă şi Sameday, care are în plan investiţii de 20 de milioane de euro în urmă­torii trei ani pe piaţa din Bulgaria, unde şi-a extins activita­tea.

Pe de altă parte, pentru Nemo Express conti­nuă proce­du­ra insolvenţei, după ce Tri­bunalul Ilfov a dis­pus în oc­tom­brie anul trecut deschide­rea procedu­rii genera­le de insolvenţă.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO