Chipita România, principalul jucător de pe piaţa croissantelor din România, a raportat în 2018 o cifră de afaceri de 455,7 milioane de lei (circa 100 mil. euro), în creştere uşoară (plus 1,6%) faţă de anul precedent, arată datele de la Ministerul de Finanţe. Evoluţia businessului companiei vine în condiţiile în care piaţa croissantelor se aglomerează, tot mai mulţi jucători pariind pe acest segment. De exemplu, recent, Kandia Dulce, cel mai mare producător de ciocolată, a lansat croissantul Măgura. Pe piaţă mai activează şi Alka, Boromir şi Derpan din Galaţi.
Conform estimărilor Kandia Dulce, piaţa se ridică la peste 20.000 de tone anual. Calculele ZF arată că această piaţă se ridică la peste 300 de milioane de lei anual. Însă, portofoliul Chipita România include atât croissante, cât şi alte produse, precum biscuiţi, rondele de pâine prăjită sau coaptă (Bake Rolls şi Pizzeti), biscuiţi, dar şi brandul Fineti. Dacă businessul a avansat uşor în 2018, profitul net al companiei s-a majorat cu 7%, până la peste 45 de milioane de lei (circa 10 mil. euro).