Eveniment

Adidas si-a atins obiectivele

06.01.2003, 00:00 35

Adidas-Salomon, al doilea producator mondial de articole si echipamente sportive, a anuntat ca si-a exercitat optiunea de cumparare a marcii Maxfli de mingi de golf si accesorii de la compania Dunlop Slazenger, grupul confirmand totodata ca si-a atins obiectivele anuale, se arata in Financial Times. Adidas a indicat ca vanzarile sale din 2002 au crescut cu cinci procente, iar cresterea profitului net se va situa in partea superioara a previziunilor, care s-au incadrat intre 5 si 10%. Grupul german a indicat ca nu va dezvalui detaliile financiare ale achizitiei Maxfli, tranzactie realizata prin subsidiara sa TaylorMade-adidas Golf. Cu toate acestea, combinarea marcilor Maxfli, TaylorMade si Golf urmeaza sa aiba un efect pozitiv asupra marjelor operationale in 2003 si in urmatorii ani, a mentionat compania. Tranzactia nu va afecta planurile Adidas in ceea ce priveste reducerea datoriilor sale in 2002 si 2003. Adidas, care a avut un acord de licenta si distributie cu Maxfli pentru un an, a precizat ca a ajuns sa detina o cota de 7,5% din piata mingilor de golf. Mediafax



 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO