Media & Advertising

Huffington Post şi-a fixat ambiţii globale şi ţinteşte pragul de 100 de milioane de vizitatori

 Huffington Post şi-a fixat ambiţii globale şi ţinteşte pragul de 100 mil. vizitatori

Autor: Radu Racu

04.01.2012, 12:15 428

Grupul Huffington Post intenţionează să-şi dubleze audienţa globală în următorii doi ani, prin intermediul parteneriatelor cu ziarele tradiţionale care se luptă cu "înţelegerea" mediului online, scrie Financial Times.

"Piaţa internaţională trebuie să fie la fel de importantă pentru Huffington Post cum este cea americană", a declarat Jimmy Maymann, vicepreşedintele grpului AOL Huffington Post Media Group.

Huffington Post, blogul de ştiri şi analize publicate de colaboratori, fondat de Arianna Huffington, a fost cumpărat în vara anului trecut de AOL, într-o tranzacţie de 315 milioane de dolari. La momentul tranzacţiei, site-ul avea 25 de milioane de vizitatori pe lună, însă spre finalul anului a atins un record de 37 de milioane de vizitatori lunar. Traficul total al grupului AOL Huffington Post a înregistrat anul trecut o medie lunară de 40 de milioane vizitatori, depăşind ediţia online a "celui mai bun ziar de pe piaţă", New York Times.

Grupul de media online intenţionează să lanseze anul aceste versiuni ale site-ului în alte zece ţări, printre care şi Franţa, printr-o alianţă cu Le Monde. Anul trecut, Huffington Post a lansat ediţii locale în Marea Britanie şi Canada.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO