Carmina Dragomir, CEO al Metropolitan Life: „Toate echipele Metropolitan Life au acces la numeroase metode digitale pentru a păstra legătura cu ceilalţi colegi şi pentru a gestiona solicitările clienţilor, în vederea evitării contactului direct. Până în prezent, putem spune că evoluţia subscrierilor rămâne una echilibrată“.
Metropolitan Life, compania locală de asigurări de viaţă a gigantului american MetLife, a înregistrat o evoluţie a subscrierilor echilibrată până în prezent, având în vedere situaţia actuală a pandemiei de coronavirus, a spus pentru ZF Carmina Dragomir, CEO al Metropolitan Life.
„Am creat un plan robust de continuitate a activităţii pentru a ne asigura că vom furniza aceleaşi servicii de calitate clienţilor noştri chiar şi în contextul pandemiei de coronavirus. Suntem pregătiţi să ne adaptăm activitatea la nevoile clienţilor noştri atât la nivel operaţional, cât şi la nivel de servicii şi comunicare. Până în prezent, putem spune că evoluţia subscrierilor rămâne una echilibrată“, a transmis şefa Metropolitan Life la solicitarea ZF.