Bănci și Asigurări

Măsurile luate de CEC Bank în criza COVID-19: Angajaţii lucrează prin rotaţie câte două săptămâni, în oraşele mari au rămas 70% din agenţii deschise, iar toţi angajaţii peste 60 de ani au fost trimişi acasă

Bogdan Neacşu, directorul general al CEC Bank: Începând cu această săptămână, ca măsură din planul de continuitate a afacerii, am implementat rotaţia personalului băncii. Astfel, majoritatea angajaţilor băncii vin prin rotaţie la muncă, timp de 14 zile calendaristice. Desigur, fără afectarea drepturilor salariale.

Bogdan Neacşu, directorul general al CEC Bank: Începând cu această săptămână, ca măsură din planul de continuitate a afacerii, am implementat rotaţia personalului băncii. Astfel, majoritatea angajaţilor băncii vin prin rotaţie la muncă, timp de 14 zile calendaristice. Desigur, fără afectarea drepturilor salariale.

Autor: Alex Ciutacu

01.04.2020, 09:15 1350

♦ CEC Bank derulează un proiect-pilot de unificare a funcţiilor de ofiţer de cont şi casier în sucursale şi spune că acesta nu implică disponibilizări.

CEC Bank, cea mai mare bancă a statului român, a decis ca personalul băncii să lucreze prin rotaţie, fără afectarea drepturilor salariale, în contextul în care banca a luat o serie de măsuri pentru a proteja angajaţii, clienţii, dar şi pentru a asigura con­tinuitatea operaţională din cauza crizei coronavirus.

„Începând cu această săptămână, ca măsură din planul de continuitate a afacerii, am imple­men­tat rotaţia personalului băncii. Astfel, majori­ta­tea angajaţilor băncii vin prin rotaţie la muncă, timp de 14 zile calendaristice. Desigur, fără afec­tarea drepturilor salariale“, a explicat pentru ZF, Bogdan Neacşu, directorul general al CEC Bank.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO