Business Hi-Tech

Bulgarii de la HelloHungry: Veniturile platformei de comenzi online de mâncare Oliviera au crescut de aproape 4 ori în 2016

Vladimir Davchev, fondatorul HelloHungry: „Am reuşit să creştem veniturile cu 300% în România şi cu peste 120% în Bulgaria“.

Vladimir Davchev, fondatorul HelloHungry: „Am reuşit să creştem veniturile cu 300% în România şi cu peste 120% în Bulgaria“.

Autor: Ioana Nita

20.12.2016, 00:04 191
Platforma locală de comenzi online de mân­care Oliviera, deţinută de grupul bulgar HelloHungry, a înregistrat anul acesta venituri brute de patru ori mai mari faţă de anul trecut, numărul de comenzi procesate crescând de asemenea de aproape patru ori, potrivit reprezentanţilor HelloHungry.

„Veniturile brute totale au crescut anul acesta cu 297%, iar nu­mă­rul de comenzi cu 270% faţă de 2015. Peste 50% din comenzi sunt gene­rate de aplicaţia mobilă, iar numărul este în continuă creştere în con­diţiile în care tehno­logia se îmbunătăţeşte, iar consumatorii încep să folo­sească tot mai multe servicii de pe dispozitivele mobile“, a declarat Vladimir Davchev, fondatorul HelloHungry. Grupul deţine platforma BGmenu.com, cel mai mare serviciu de comenzi de mâncare online şi de catering din Bulgaria, pe piaţa locală intrând în urmă cu doi ani prin achiziţia platformelor autohtone Quicky.ro şi Oliviera.ro. Între timp însă, Quicky a trecut sub brandul Oliviera.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO