Business Hi-Tech

Camil Perian, Skin Media: Am vândut peste 60.000 de aparate foto Nikon

Camil Perian, director general al Skin Media: Este prima oară în ultimii cinci ani când, din punct de vedere valoric, piaţa aparatelor DSLR a depăşit piaţa aparatelor compacte

Camil Perian, director general al Skin Media: Este prima oară în ultimii cinci ani când, din punct de vedere valoric, piaţa aparatelor DSLR a depăşit piaţa aparatelor compacte

Autor: Adrian Seceleanu

09.02.2015, 00:08 1839

Românii au cheltuit anul trecut, pentru prima oară, mai mulţi bani pe aparate foto semiprofesionale sau profesionale, în condiţiile în care vânzările de aparate foto ieftine au fost „decimate“ de smartphone-uri.

Compania japoneză Nikon, unul dintre cei mai mari producători de camere foto din lume, a înregistrat anul trecut pe piaţa locală vânzări de peste 60.000 de unităţi, în valoare de peste 15 mil. euro.

„În 2014 am vândut peste 60.000 de aparate foto, iar cota de piaţă a brandului Nikon s-a menţinut constantă la nivel anual, atât pentru aparate cu obiectiv interschimbabil cât şi pentru aparate com­pacte. Astfel, ambele obiective de vânzări ale Nikon în Ro­m­â­nia au fost atinse în 2014, în ciuda unei pieţe foto totale în scădere“, a declarat pentru ZF Camil Perian, directorul general al distribuitorului Skin Media, unic importator şi distri­buitor Nikon în România. Skin Media este unul dintre cei mai mari distri­buitori de produse IT&C, cu afa­ceri anuale de aproximativ 180 mil. lei (40 mil. euro).

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO