Business Hi-Tech

Firma din spatele reţelei Yellow Store, a fierbătoarelor Breville şi a unor site-uri cu profil culinar a avut pierderi nete de 2,4 mil. lei în 2017

Firma din spatele reţelei Yellow Store, a...

Autor: Adrian Seceleanu

14.06.2018, 00:00 358

Compania NYS Experience, care administrează o reţea de site-uri cu profil culinar, dar şi reţeaua de magazine online şi offline Yellow Store - specializată în comercializarea de aparate foto şi obiective ale gigantului japonez Nikon, a înregistrat anul trecut o pierdere netă de 2,4 mil. lei faţă de un câştig net de peste 43.000 de lei în anul anterior, conform datelor disponibile pe site-ul Ministerului Finanţelor Publice.

Compania NYS Experience administrează şi magazinele online dedicate unor branduri aflate în portofoliul distribuitorului Skin Media, care are acelaşi acţionar: antreprenorul Camil Alexandru Perian.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO