Business Hi-Tech

Start-up-ul Smarthuts, ce facilitează digitalizarea IMM-urilor din segmentul serviciilor în teren, se pregăteşte să atragă o nouă rundă de finanţare, care să susţină extinderea în Marea Britanie şi Scandinavia

Cristian Dragomir, CEO şi co-fondator al Smarthuts.

Cristian Dragomir, CEO şi co-fondator al Smarthuts.

Autor: Alexandra Cepăreanu

11.05.2022, 11:15 164

Start-up-ul românesc Smarthuts, care a dezvoltat o soluţie software ce permite administrarea sarcinilor angajaţilor din teren sau colaboratorilor şi optimizarea resurselor şi proceselor din companiile mici şi mijlocii, are în plan atragerea unei noi runde de finanţare, în a doua parte a anului în curs, care să susţină dezvoltarea internaţională a activităţii companiei, au transmis reprezentanţii Smarthuts într-un comunicat.

„Pentru a susţine dezvoltarea, creşterea numărului de clienţi şi pentru a dezvolta noi funcţionalităţi, fondatorii au iniţiat discuţii pentru o nouă runda de finanţare, pentru a doua jumătate a acestui an”, potrivit reprezentanţilor companiei.

Smarthuts a înregistrat în trimestrul întâi al acestui an o creştere cu 30% a cifrei de afaceri, soluţia Smarthuts - lansată în ianuarie 2020 - fiind folosită pentru coordonarea a peste 1,4 milioane de intervenţii şi operaţiuni de verificare complexe la peste 24.600 de locaţii, acoperite de 2.680 de specialişti, din diferite domenii de activitate - echipe de intervenţie tehnică, personal IT, personal de curăţenie, peisagistică, întreţinere parcări, wellness, relaţii clienţi, medical, pompieri, personal de pază, şoferi, dispeceri, gestionari, manageri şi directori tehnici, şefi de obiective etc..

„Creşterea de venituri a fost generată pe trei piloni: clienţi din noi verticale, noi clienţi mari şi conturi noi, înregistrate la clienţii existenţi. Suplimentările de conturi au avut loc atât ca urmare a dezvoltării de funcţionalităţi noi, inovatoare cât şi ca urmare a extinderii utilizării soluţiei la angajaţi din alte departamente şi alte locaţii”, a spus Cristian Dragomir, CEO şi co-fondator al Smarthuts.

De asemenea, Smarthuts a înregistrat în primul trimestru al acestui an venituri recurente lunare de peste 19.300 euro, în creştere cu 28% faţă de finalul anului trecut.

„Platforma este într-un proces continuu de dezvoltare fiind adăugate noi facilităţi, într-un ritm foarte rapid. Acestea au în vedere automatizarea şi eficienţa în generarea de job-uri cât şi managementul facil al acestora. Spre exemplu, printre noile funcţionalităţi din prima categorie se numără: crearea de joburi prin scanarea de taguri NFC şi coduri QR, crearea automată a joburilor recurente, monitorizarea digitală a tururilor de gardă, de orice natură, prin scanarea de către personal a unui NFC sau QR code pentru a confirma, de exemplu, sosirea în locaţie sau la echipamentul respectiv.”

În prezent, în cadrul companiei lucrează o echipă de nouă persoane.

Planurile de business Smarthuts, până în 2025, includ dezvoltarea unei reţele globale de parteneri, care să aibă capacitatea şi instrumentele necesare să vândă şi să implementeze soluţia Smarthuts, cât mai independent de companie. Pieţele vizate, atât pentru expansiunea prin parteneri cât şi pentru vânzare directă, sunt Marea Britanie şi Scandinavia, pieţe cunoscute pentru deschiderea lor către digitalizare.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO