Business Hi-Tech

Vânzările Nikon în România au depăşit 100 mil. euro până acum

Vânzările Nikon în România au depăşit 100 mil. euro...

Autor: Ioana Nita

15.09.2015, 00:05 245
Pentru finalul de an, Skin Media, distribuitorul oficial al japonezilor, estimează o piaţă în creştere valoric, dar în scădere  ca număr de unităţi vândute.
 
Grupul Skin Media, distribuitorul o­fi­­­­cial al companiei japoneze Nikon în Ro­­­­­mânia, a vândut echipamente fo­to/video profesionale în valoare de peste 100 mil. euro din 2007 până în pre­zent.
 
Segmentul aparatelor foto profe­sio­nale este singurul care a înregistrat creşteri în ultimii ani în care piaţa foto s-a redus constant din cauza exploziei vânzărilor de smartphone-uri care sunt echi­pate cu camera foto tot mai performante.   „Am realizat vânzări de peste 100 mi­lioane de euro de când am început distribuţia Nikon în România în urmă cu 8 ani”, a declarat Camil Perian, directorul general şi unul dintre acţionarii Skin Media. Grupul distribuie pe plan local televizoarele Toshiba, opt branduri de electrocasnice (Breville, Crock-Pot, Food Saver, Kuvings, Marcato, Oster, Sous Vide Supreme, VitaJuicer), produsele de îngrijire personală BaByliss şi propriul brand de dispozitive mobile - Utok.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO