Companii

Ambiţia brandului Samsonite pe piaţa românească: zece magazine noi în acest an şi o reţea de 100 de unităţi în cinci ani

Autor: Mădălina Dediu Panaete

21.03.2017, 00:04 245
Lanţul de magazine Samsonite, specializat în comercializarea de valize şi genţi, a ajuns anul trecut la o cifră de afaceri de 6,9 milioane de euro, în creştere cu 7% faţă de anul precedent.

Planul companiei este să ajungă în cinci ani la o cifră de afaceri de peste 18 milioane de euro şi la o reţea de 100 de magazine, faţă de 25 în prezent.

„Ne extindem reţeaua de magazine şi vrem să punem accent mai ales pe magazinul online”, a spus Elena Bucur,  manager vânzări şi IT al firmei SC General Business System SRL – unic distribuitor şi importator al brandului Samsonite în România.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO