Retail&Agrobusiness

Loredana Butnaru, Miele România: Primele zece luni au fost cu mult peste aşteptări, avem o creştere de 41%. Mediul online a jucat un rol extrem de important în această evoluţie

INTERVIU

Loredana Butnaru, general manager Miele România: Luând în calcul evoluţia din primele 10 luni, aşteptările sunt ridicate şi estimăm vânzări de peste 3,5 milioane de euro pentru lunile octombrie şi noiembrie. Deşi în contextul actual este destul de greu să estimăm astfel de lucruri, suntem optimişti şi ne aşteptăm să încheiem anul 2020 cu o creştere de peste 25% faţă de anul trecut.

Loredana Butnaru, general manager Miele România: Luând în calcul evoluţia din primele 10 luni, aşteptările sunt ridicate şi estimăm vânzări de peste 3,5 milioane de euro pentru lunile octombrie şi noiembrie. Deşi în contextul actual este destul de greu să estimăm astfel de lucruri, suntem optimişti şi ne aşteptăm să încheiem anul 2020 cu o creştere de peste 25% faţă de anul trecut.

Autor: Cristina Roşca

22.11.2020, 10:20 565

♦ Produsele Miele sunt vândute într-un total de peste 70 de puncte de vânzare - showroomuri proprii, magazine exclusive, magazine partenere şi online ♦ Miele are şase showroomuri proprii în Bucureşti, Constanţa, Timişoara, Oradea şi Iaşi, un al şaptelea urmând a fi deschis până la finalul anului la Bucureşti ♦ Retailerul german de electrocasnice de lux Miele a avut anul trecut afaceri de 48 mil. lei, plus 20%.

„A fost un an al schim­bărilor, pe par­cursul căruia ne-am adaptat la noua normalitate, dar am şi reuşit să ne menţinem trendul de creştere. Mediul online a jucat un rol extrem de important în această evoluţie, chiar şi în condiţiile restrictive impuse de pandemie. Clienţii şi-au dorit mai mult ca niciodată produse care să le ofere siguranţă şi performanţe pe termen lung, de aceea au considerat achiziţia de elec­tro­casnice premium o adevărată inves­tiţie de viitor“, spune Loredana Butnaru, exe­cutivul care conduce operaţiunile locale ale Miele.

Ea adaugă că primele 10 luni au fost cu mult peste aşteptări. Piaţa de electro-IT se dovedeşte a fi nu doar imună la pandemia de COVID-19, ci chiar unul dintre puţinele sectoare economice unde impactul e mai degrabă pozitiv. Mai exact, faptul că oamenii nu au reuşit să mai plece în vacanţe, nu au mai ieşit la fel de des în oraş, i-a determinat să îşi îndrepte cheltuielile către alte tipuri de produse. Totodată, timpul prelungit petrecut în case a făcut ca o bună parte din investiţii să meargă către bunuri precum espressoare de cafea, televizoare sau laptopuri.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO