Media & Advertising

Graffiti BBDO a realizat prima campanie Pepsi de anul acesta

02.02.2007, 14:20 8

Agentia de publicitate Graffiti BBDO a realizat a doua editie a campaniei promotionale "Unde-s doi placerea creste", prima campanie Pepsi de anul acesta, in care brandurile Pepsi si Lay's comunica impreuna. Campania Pepsi-Lay's este promovata printr-un spot TV, precum si prin materiale amplasate la punctele de vanzare. Spotul a fost realizat de casa de productie Saga Film, cu studioul de postproductie Carlo. Partea de media a fost facuta de agentia Media Direction, cu Cristi Mucichescu director executiv. Pepsi si Lay's si-au mai asociat brandurile pentru o promotie si anul trecut, cand Lay's era Star Chips. Promotia se numea, ca si anul acesta, "Unde-s doi placerea creste". Anul trecut, in timpul campaniei, au fost vandute peste 5 milioane de unitati.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO