Un angajat pe poziţia de specialist în asigurarea calităţii are un salariu care variază, în medie, între 900 şi 1.300 de euro net pe lună, arată datele de la platforma de recrutare online BestJobs.
„Persoana desemnată pe un astfel de rol va fi responsabilă de prelucrarea reclamaţiilor de la clienţi, stabilirea şi aplicarea măsurilor corective şi întocmirea şi monitorizarea planului de acţiuni. Sunt căutaţi candidaţi cu studii superioare finalizate, cunoştinţe foarte bune de operare PC (Microsoft Office, Excel şi Word), experienţă în domeniul customer support (back-office, customer care, data analyst etc) sau controlul calităţii. Salariul net pe care îl poate accesa o persoană pentru această poziţie este, în medie, de 900 - 1.300 de euro şi în prezent sunt multe poziţii deschise la nivel naţional, în Bucureşti, Ilfov, Cluj-Napoca şi Constanţa”, afirmă Ana Vişian, marketing manager în cadrul BestJobs.
Printre cel mai des întâlnite beneficii extrasalariale şi bonusuri specifice oferite pentru acest tip de loc de muncă sunt: al treisprezecelea salariu, tichete de masă, tichete cadou cu ocazia sărbătorilor, asigurare medicală privată şi transport asigurat.
În prezent, 686 de posturi vacante pentru poziţia de specialist în asigurarea calităţii sunt disponibile pe platforma BestJobs dintr-un total de 35.000 de anunţuri de angajare active. Pentru această poziţie, cele mai mult anunţuri sunt în Bucureşti, Ilfov, Cluj-Napoca şi Constanţa.
Ana Vişian, marketing Manager, BestJobs:
Sunt căutaţi candidaţi cu studii superioare finalizate, cunoştinţe foarte bune de operare PC, experienţă în domeniul customer support (back-office, customer care, data analyst etc.) sau controlul calităţii.