ZF 15 ani

Nikos Xystouris, PPD România: Ziarul Financiar este punctul de referinţă pentru comunitatea de afaceri din România

Nikos Xystouris, PPD România: Ziarul Financiar este...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

17.12.2013, 12:01 514

Nikos Xystouris, directorul general al PPD România, unul dintre cei mai mari importatori de băuturi spirtoase, consideră că Ziarul Financiar este un punct de referinţă pentru comunitatea de business din România. Totodată, Nikos Xystouris consideră că ZF joacă un rol important în a ajuta managerii să fie la curent cu noutăţile din industrie.

„Ziarul Financiar este punctul de referinţă pentru comunitatea de afaceri din România, la fel cum Financial Times este pentru mediul de afaceri internaţional. Admir felul în care Ziarul Financiar şi-a păstrat poziţia de lider printr-o echipă editorială puternică şi o bună poziţionare. Îi urez succes în anii următori şi să rămână pe primul loc!”

„ZF joacă un rol important în a ne ajuta să fim la curent cu noutăţile care au impact asupra industriei noastre. Un exemplu recent este creşterea taxei pentru băuturile spirtoase, o mişcare care ne-a afectat industria în mod semnificativ anul acesta. Ziarul Financiar a relatat obiectiv ştirea şi opiniile liderilor din industrie”. 

Nikos Xystouris, 39 de ani, a preluat la finalul anului trecut funcţia de manager general al importatorului PPD România, companie cu afaceri de 26 mil. euro în 2012. El face parte din echipa de management a companiei din anul 2008 şi a ocupat anterior funcţia de manager operaţional, fiind implicat direct în conducerea companiei alături de  fostul director general Nearchos Papacharalampous.

„Înainte de a mă alătura Grupului PPD, am activat în domeniul bancar.  Acum însă, la PPD România, munca mea este mult mai dinamică şi mai interesantă, de când gestionez o companie în plină creştere pe plan local, cu un portofoliu de peste 30 de branduri globale recunoscute precum Johnnie Walker, J&B, Aperol, Campari, Smirnoff şi multe altele. Îmi plac în continuare provocările profesionale - din acest punct de vedere am rămas constant de-a lungul anilor”. 

Anul acesta, brandurile Campari Cinzano (vermut) , SKYY Vodka (vodcă) şi Wild Turkey (whisky) au intrat în portofoliul PPD după ce anterior erau distribuite în România de importatorul Cristalex. Totodată, după mărcile Campari, PPD România a preluat şi distribuţia vinurilor Alira, produse de compania locală  WineRo.

„În România mă simt ca acasă’

„Cu siguranţă da, aş vrea să fac parte din compania România. România este o ţară cu un potenţial de creştere foarte mare, iar eu împreună cu echipa mea suntem bucuroşi să contribuim la această evoluţie prin investiţiile şi activităţille pe care le întrepridem, precum şi prin programele de responsabilitate socială pe care le desfăşurăm. Mai mult, aceasta este o ţară extrem de primitoare şi caldă, unde mă simt ca acasă. 

România peste 15 ani

„Sunt foarte optimist în legătură cu România, există mult potenţial de dezvoltare, cu ajutorul oamenilor talentaţi şi bine pregătiţi. În ceea ce priveşte piaţa băuturilor spirtoase, aceasta la rândul ei va creşte, iar în anii următori ar putea căpăta o importanţă strategică în Europa de Est”

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO