Auto

Aproape toate cele 45.000 de tichete „Rabla“ au fost folosite la achiziţiile din acest an

Dacia a fost în continuare cea mai bine vândută marcă în cadrul „Rabla“ cu vânzări de puţin peste 4.300 de autoturisme, echivalentul a 30% din totalul programului de casare

Dacia a fost în continuare cea mai bine vândută marcă în cadrul „Rabla“ cu vânzări de puţin peste 4.300 de autoturisme, echivalentul a 30% din totalul programului de casare

Autor: Bogdan Alecu

04.12.2012, 23:13 417

Vânzările de autoturisme noi prin pro­gramul "Rabla" au reprezentat 22% din piaţa auto în primele 11 luni, cu puţin peste 14.600 de maşini vândute prin utilizarea tichetelor, potrivit datelor Administraţiei Fondului pentru Mediu. Ponderea programului s-a redus pentru cel de-al treilea an consecutiv, după un nivel record de aproape 60% atins în 2010 şi 40% în 2011. Nivelul din acest an este comparabil cu cel din 2009, de 25% din piaţă, în timp ce în anii de "boom" precum 2007 sau 2008 programul de casare era la mai puţin de 10% din piaţă.

Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Cele mai citite ştiri
AFACERI DE LA ZERO