Compania low-cost WizzAir, liderul pieţei aeriene locale, a turat puternic motoarele în prima jumătate a acestui an, reuşind să bifeze o creştere cu 37% a traficului de pasageri.
„Wizz Air a transportat 3,3 milioane de pasageri pe piaţa românească în S1, în creştere cu 37% faţă de semestrul unu al anului trecut“, a declarat pentru ZF Owain Jones, Wizz Air Chief Corporate Officer.
Low-costul, cu sediul la Budapesta, a reuşit să atragă mai mulţi pasageri în condiţiile în care a lansat rute noi de la începutul anului, a mărit frecvenţa pe unele rute vechi şi a scos la vânzare şi bilete la promoţie.
Mai mult, pentru a câştiga pasageri în plus, operatorul aerian a anunţat recent că va elimina taxa pentru bagajul mare de mână începând cu 29 octombrie 2017. Operatorul aerian îşi asigură o parte semnificativă din venituri din serviciile suplimentare, precum taxarea serviciilor de la bordul aeronavelor (mâncare, băutură), dar şi taxarea bagajelor de cală şi alegerea locurilor în aeronavă.