Allianz-Ţiriac, al doilea cel mai mare asigurători din piaţa locală, a luat măsuri suplimentare în contextul răspândirii coronavirusului la nivel naţional, asigurătorul facilitând inspecţiile de risc la distanţă şi inspecţiile de daună la distanţă, în baza transmiterii electronice de către clienţi (persoane fizice şi persoane juridice) a documentelor necesare şi fotografiilor avariilor, fără a fi necesară întâlnirea cu un inspector constatator, potrivit informaţiilor transmise de asigurător.
„Soluţiile digitale pentru achiziţia de poliţe şi pentru gestionarea procesului de daună dezvoltate de Allianz-Ţiriac se dovedesc foarte utile în această perioadă dificilă. În acelaşi timp, clienţii noştri se pot baza pe cei peste 2.500 de consultanţi care sunt pregătiţi să-i ghideze şi să le ofere cele mai bune soluţii de asigurare pentru ei şi cei dragi prin mijloacele alternative de comunicare precum telefon, apel video“, a transmis Marilena Bârliga, director al diviziei market management şi comunicare.