Platforma George, lansată în urmă cu un an de BCR, a schimbat modul de a face banking şi comportamentul digital al clienţilor, numărul clienţilor care accesează serviciile digitale BCR crescând cu 60% în ultimul an, iar clienţii folosind cu 20% mai mult tranzacţiile digitale.
„Anul trecut, la sfârşitul lunii octombrie am lansat platforma George în România, care a fost construită atât de programatori români, cât şi de programatori din Cehia, Slovacia şi Austria. Anul viitor ne pregătim să intrăm pe pieţe precum Croaţia şi Ungaria. Dacă anul trecut jumătate din clienţii BCR foloseau telefonul mobil pentru a accesa banca, acum peste 80% folosesc telefonul mobil“, a spus Marian Ignat, head of digital banking la BCR. În ultimul an, George a lansat 84 de functionalităţi, 51 pe mobil, 33 pe web, printre care se numără deschiderea de cont 100% online, George Pay, plata cu telefonul mobil cu sisteme Android şi Apple Pay, care a venit cu înrolarea cardurilor prin George.