Business Hi-Tech
Date finale de Black Friday pentru Flanco şi PayU
Produsele din categoria IT&C rămân în topul preferinţelor cumpărătorilor online de Black Friday, urmate de produsele din categoria fashion şi eTail.
Flanco, unul dintre cei mai mari retaileri electro-IT de pe piaţa locală, şi PayU, cel mai mare procesator de plăţi online din România, au înregistrat creşteri semnificative ale vânzărilor, respectiv tranzacţiilor cu ocazia evenimentului de shopping Black Friday, potrivit datelor finale publicate de cele două companii.
Flanco Retail a înregistrat vânzări în valoare de 200 milioane de lei în cea de-a şaptea ediţii de Black Friday, cu 30% mai mult faţă de anul precedent. Campania s-a desfăşurat între 27 octombrie şi 19 noiembrie în toate magazinele din ţară şi pe flanco.ro. „Tendinţa ascendentă a cumpărăturilor făcute online s-a menţinut, iar vânzările pe flanco.ro au crescut cu 35% faţă de anul trecut”, a declarat Dragoş Sîrbu, CEO al Flanco. Numărul de produse vândute de retailer în cadrul campaniei de Black Friday a ajuns la 480.000, în topul preferinţelor clienţilor aflându-se electrocasnicele mari (peste 60.000 de unităţi vândute), electrocasnicele de bucătărie (peste 50.000), televizoarele (peste 40.000), produsele de îngrijire personală (peste 35.000) şi smartphone-urile (peste 30.000). Cumpărăturile în rate au reprezentat 21% din totalul vânzărilor, acestea fiind completate de cele achitate cu cardul de credit, într-o pondere de 18%.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels
-
Topul dividendelor care vor fi acordate de băncile mari din România. Dividende de aproape 1 mld. euro au fost aprobate pentru acţionarii băncilor din Austria, Franţa, Italia şi România
-
Tendinţe. Analiza de luni. Cum a devenit România un hub pentru centrele de tehnologie ale marilor companii internaţionale, de la Mega Image, Lidl şi Metro la Hornbach, H&M şi Estee Lauder
-
Semnal de alarmă pentru execuţia bugetară: deficitul a crescut până la 2% din PIB pe primul trimestru
-
Ce se mai întâmplă în agrobusinss. Cu programe de „plombare“ rămânem cu deficitul uriaş în industria alimentară. Avem nevoie de bani pentru investiţii în procesare
-
Claudiu Aron vrea să aducă turişti japonezi şi chinezi la hotelul Alpin din Poiana Braşov
-
Bursă. Perioada de raportări pentru T1/2024, începută mâine de OMV Petrom. Urmează BRD SocGen, TeraPlast şi emitentul BVB
-
Adrian Vasilescu, BNR: Ce crede lumea despre educaţia financiară
-
ZF Cum creştem industria alimentară românească. Anomaliile din industria alimentară: suntem pe primele locuri în UE în agricultură, dar importăm porumb din Ungaria, mere din Polonia şi conserve de roşii din Turcia. Cum întoarcem roata? „Industria alimentară trebuie să devină sector prioritar, să fim ajutaţi să facem investiţii“
-
ZF Tech Day. Sorin Cosmescu, EXE Software: Într-un an complicat ca 2023 am reuşit să creştem businessul cu 9%, iar pentru anul acesta ne-am propus un avans de peste 10%. Vedem o cerere mai mare pentru soluţii de tip business intelligence. Avem mai multe solicitări din România decât din străinătate
-
ZF Investiţi în România! Daniela Burcă, COO la Prysmian: Investim în creşterea producţiei la Slatina, dar şi în cercetare-dezvoltare şi într-un centru de IT în România. „Avem peste 50 de posturi deschise pe partea de IT şi vrem să ne atragem colegi aici.“
-
Urmează CFA CEE Investment Conference la Bucureşti. Joi, 9 mai, comunitatea CFA se întâlneşte cu mediul de business şi cu autorităţile publice din Europa Centrală şi de Est pentru a dezbate viitorul regiunii
-
Educaţie, stil de viaţă şi wellness. Elevii români, campioni mondiali la robotică: Două echipe româneşti au ajuns în finala Campionatului Mondial de robotică FIRST din SUA şi au jucat una împotriva celeilalte, disputându-şi titlul suprem
-
Antreprenori locali. Cum a reuşit un antreprenor ca în opt ani să dezvolte un grup cu 40 de restaurante şi afaceri de 15 milioane de euro în 2023? Tomcat Hospitality operează branduri precum Treevi Pizza al Taglio, Fabrica de Ciorbe şi Sagakura
-
Afaceri de la Zero. Stup Edition. Ciprian Isacovici creează mobilă transformabilă sub brandul Extensio Mob şi ajută oamenii să îşi eficientizeze spaţiul din casă. „Vreau să le transmit oamenilor că pot să trăiască într-un apartament de două camere cu confortul de la trei camere“
-
CFA: Încrederea în economie creşte pe termen scurt, dar sunt multe îndoieli legate de viitor. Datoria publică calculată ca procent în PIB este anticipată să se majoreze la 53 % în următoarele 12 luni