O echipă de aproape 70 de persoane realizează pentru Fashion Days, cel mai mare retailer online de fashion de pe plan local, producţia pentru tot ceea ce înseamnă imaginea magazinului online – de la pozele produselor, descrierea produsele şi restul conţinutului de pe site, la bannerele campaniilor şi la introducerea codurilor de produs în sistem.
„Pozele sunt cele care vând“ , a precizat Anca Giupana, campaign production manager în cadrul Fashion Days, adăugând că aceasta este una din modalităţile prin care online-ul încearcă să suplinească lipsa atingerii produsului.
Practic, echipa de producţie este cea care susţine businessul, procesul de producţie fiind unul dintre cele mai importante pentru un magazin online, în condiţiile în care pentru un jucător din comerţul electronic conţinutul şi imaginea site-ului sunt esenţiale pentru generarea de vânzări, alături de partea tehnologică.
Fashion Days are peste 500.000 de produse în portofoliu, retailerul operând şi pe pieţele din Ungaria şi Bulgaria. În total, afacerile grupului s-au ridicat anul trecut la 221,3 mil. lei (49,8 mil. euro), din care circa 60% au fost generate de vânzările de pe plan local.