Business Hi-Tech
Jianglinchao, Huawei România: Creştem cu 40-50% pe telefoane şi tablete
Zachary Jianglinchao, country manager al Huawei Consumer Business Group
Divizia de produse pentru consumatori a Huawei, care gestionează vânzările de telefoane, de tablete şi de gadgeturi purtabile (brăţări, ceasuri inteligente etc.) ale gigantului chinez, şi-a bugetat pentru acest an o creştere a cifrei de afaceri de 40-50%, într-un ritm chiar şi mai rapid decât anul trecut, când rulajul a urcat cu 30%, la 130 mil. euro.
„Pentru acest an, ne-am bugetat o nouă creştere puternică, de circa 40-50%, iar după performanţa bună a primelor luni din an cred că ţinta noastră este realizabilă“, a declarat pentru ZF Zachary Jianglinchao, country manager al Huawei Consumer Business Group. Dacă ţinta va fi atinsă, Huawei va ajunge la un rulaj de 200 mil. euro pe segmentul de produse pentru consumatori, potrivit calculelor ZF.
Unul dintre motoarele de creştere pe care contează Huawei sunt noile modele de smartphone-uri din seria P20, lansate marţi la Paris.
În România, Huawei este numărul doi pe piaţa de smartphone-uri după numărul de unităţi vândute anul trecut, după Samsung.
„Avem o cotă de piaţă în volum de circa 20%. Investim însă mai mult în marketing pe toate canalele“, spune Zachary Jianglinchao. El nu a oferit alte date privind piaţa sau bugetul de marketing.
Din datele obţinute de ZF de la mai multe surse de pe piaţă, anul trecut în România s-au vândut 3,6 milioane de smartphone-uri, iar Huawei s-a apropiat într-adevăr de o cotă de 20% din livrări la nivelul lunii decembrie.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels
-
Unde se duc profiturile record făcute de bănci în România? Aproape 1 mld. de euro vor fi trimişi în Austria, Franţa şi Italia. Câţi bani rămân în România
-
Cum a devenit România un hub pentru centrele de tehnologie ale marilor companii internaţionale, de la Mega Image, Lidl şi Metro la Hornbach, H&M şi Estee Lauder
-
Semnal de alarmă pentru execuţia bugetară: deficitul a crescut până la 2% din PIB pe primul trimestru
-
Ce se mai întâmplă în agrobusiness. Cu programe de „plombare“ rămânem cu deficitul uriaş în industria alimentară. Avem nevoie de bani pentru investiţii în procesare
-
Claudiu Aron vrea să aducă turişti japonezi şi chinezi la hotelul Alpin din Poiana Braşov
-
Bursă. Perioada de raportări pentru T1/2024, începută mâine de OMV Petrom. Urmează BRD SocGen, TeraPlast şi emitentul BVB
-
Adrian Vasilescu, BNR: Ce crede lumea despre educaţia financiară
-
ZF Cum creştem industria alimentară românească. Anomaliile din industria alimentară: suntem pe primele locuri în UE în agricultură, dar importăm porumb din Ungaria, mere din Polonia şi conserve de roşii din Turcia. Cum întoarcem roata? „Industria alimentară trebuie să devină sector prioritar, să fim ajutaţi să facem investiţii“
-
ZF Tech Day. Sorin Cosmescu, EXE Software: Într-un an complicat ca 2023 am reuşit să creştem businessul cu 9%, iar pentru anul acesta ne-am propus un avans de peste 10%. Vedem o cerere mai mare pentru soluţii de tip business intelligence. Avem mai multe solicitări din România decât din străinătate
-
ZF Investiţi în România! Daniela Burcă, COO la Prysmian: Investim în creşterea producţiei la Slatina, dar şi în cercetare-dezvoltare şi într-un centru de IT în România. „Avem peste 50 de posturi deschise pe partea de IT şi vrem să ne atragem colegi aici.“
-
Urmează CFA CEE Investment Conference la Bucureşti. Joi, 9 mai, comunitatea CFA se întâlneşte cu mediul de business şi cu autorităţile publice din Europa Centrală şi de Est pentru a dezbate viitorul regiunii
-
Educaţie, stil de viaţă şi wellness. Elevii români, campioni mondiali la robotică: Două echipe româneşti au ajuns în finala Campionatului Mondial de robotică FIRST din SUA şi au jucat una împotriva celeilalte, disputându-şi titlul suprem
-
Antreprenori locali. Cum a reuşit un antreprenor ca în opt ani să dezvolte un grup cu 40 de restaurante şi afaceri de 15 milioane de euro în 2023? Tomcat Hospitality operează branduri precum Treevi Pizza al Taglio, Fabrica de Ciorbe şi Sagakura
-
Afaceri de la Zero. Stup Edition. Ciprian Isacovici creează mobilă transformabilă sub brandul Extensio Mob şi ajută oamenii să îşi eficientizeze spaţiul din casă. „Vreau să le transmit oamenilor că pot să trăiască într-un apartament de două camere cu confortul de la trei camere“
-
CFA: Încrederea în economie creşte pe termen scurt, dar sunt multe îndoieli legate de viitor. Datoria publică calculată ca procent în PIB este anticipată să se majoreze la 53 % în următoarele 12 luni