Business Hi-Tech
Platforma Glami.ro estimează că va genera venituri de 4 milioane de euro pentru retailerii locali de modă
Andreea Paleologu, country manger pentru Glami în România: Partenerii noştri se pot înregistra cu magazinele lor pe platforma Glami.ro fără niciun cost suplimentar şi fără alte comisioane
În prezent, pe platforma Glami se regăsesc aproape 170.000 de produse de la peste 2.400 de branduri.
Compania Fashion Inspiration Group, de origine cehă, a lansat săptămâna trecută şi în România platforma online glami.ro dedicată retailerilor de modă, prin intermediul căreia aceştia şi-ar putea creşte vânzările locale agregate cu circa 4 mil. euro în decurs de un an - până la jumătatea anului viitor. Platforma este de fapt un catalog online care reuneşte articole de modă de la o serie de branduri şi retaileri de modă.
„Până la sfârşitul anului, am previzionat venituri pentru partenerii noştri de până la 2 mil. euro. Exponenţial, ne dorim să dublăm, poate chiar să triplăm această cifră până la sfârşitul trimestrului al doilea din 2018“, a declarat pentru ZF Andreea Paleologu, country manger pentru Glami în România. Platforma Glami.ro este practic un nou canal de promovare în mediul online pentru brandurile şi retailerii de fashion, acestea putând accesa astfel o serie de clienţi noi. „Glami conectează pasionaţii de fashion cu brandurile de modă. Este o platformă în care «shopping-ul» online instant se împleteşte cu conţinutul editorial inspiraţional, publicat direct pe site şi pe canale «social media» dedicate. Mizăm pe atragerea celor mai bune oferte de la branduri de modă pe care românii le cunosc, cât şi de la branduri cu potenţial, cunoscute mai mult în afara României“, a completat ea.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels
-
Unde se duc profiturile record făcute de bănci în România? Aproape 1 mld. de euro vor fi trimişi în Austria, Franţa şi Italia. Câţi bani rămân în România
-
Cum a devenit România un hub pentru centrele de tehnologie ale marilor companii internaţionale, de la Mega Image, Lidl şi Metro la Hornbach, H&M şi Estee Lauder
-
Semnal de alarmă pentru execuţia bugetară: deficitul a crescut până la 2% din PIB pe primul trimestru
-
Ce se mai întâmplă în agrobusinss. Cu programe de „plombare“ rămânem cu deficitul uriaş în industria alimentară. Avem nevoie de bani pentru investiţii în procesare
-
Claudiu Aron vrea să aducă turişti japonezi şi chinezi la hotelul Alpin din Poiana Braşov
-
Bursă. Perioada de raportări pentru T1/2024, începută mâine de OMV Petrom. Urmează BRD SocGen, TeraPlast şi emitentul BVB
-
Adrian Vasilescu, BNR: Ce crede lumea despre educaţia financiară
-
ZF Cum creştem industria alimentară românească. Anomaliile din industria alimentară: suntem pe primele locuri în UE în agricultură, dar importăm porumb din Ungaria, mere din Polonia şi conserve de roşii din Turcia. Cum întoarcem roata? „Industria alimentară trebuie să devină sector prioritar, să fim ajutaţi să facem investiţii“
-
ZF Tech Day. Sorin Cosmescu, EXE Software: Într-un an complicat ca 2023 am reuşit să creştem businessul cu 9%, iar pentru anul acesta ne-am propus un avans de peste 10%. Vedem o cerere mai mare pentru soluţii de tip business intelligence. Avem mai multe solicitări din România decât din străinătate
-
ZF Investiţi în România! Daniela Burcă, COO la Prysmian: Investim în creşterea producţiei la Slatina, dar şi în cercetare-dezvoltare şi într-un centru de IT în România. „Avem peste 50 de posturi deschise pe partea de IT şi vrem să ne atragem colegi aici.“
-
Urmează CFA CEE Investment Conference la Bucureşti. Joi, 9 mai, comunitatea CFA se întâlneşte cu mediul de business şi cu autorităţile publice din Europa Centrală şi de Est pentru a dezbate viitorul regiunii
-
Educaţie, stil de viaţă şi wellness. Elevii români, campioni mondiali la robotică: Două echipe româneşti au ajuns în finala Campionatului Mondial de robotică FIRST din SUA şi au jucat una împotriva celeilalte, disputându-şi titlul suprem
-
Antreprenori locali. Cum a reuşit un antreprenor ca în opt ani să dezvolte un grup cu 40 de restaurante şi afaceri de 15 milioane de euro în 2023? Tomcat Hospitality operează branduri precum Treevi Pizza al Taglio, Fabrica de Ciorbe şi Sagakura
-
Afaceri de la Zero. Stup Edition. Ciprian Isacovici creează mobilă transformabilă sub brandul Extensio Mob şi ajută oamenii să îşi eficientizeze spaţiul din casă. „Vreau să le transmit oamenilor că pot să trăiască într-un apartament de două camere cu confortul de la trei camere“
-
CFA: Încrederea în economie creşte pe termen scurt, dar sunt multe îndoieli legate de viitor. Datoria publică calculată ca procent în PIB este anticipată să se majoreze la 53 % în următoarele 12 luni