Business Hi-Tech

Un sfert din tranzacţiile online cu cardul de Black Friday au fost realizate cu carduri de credit, conform datelor PayU, companie condusă de Marius Costin

eMAG a vândut peste 900.000 de produse într-o singură zi, cu o valoare peste estimările iniţiale avansate de Iulian Stanciu, CEO al eMAG

eMAG a vândut peste 900.000 de produse într-o singură zi, cu o valoare peste estimările iniţiale avansate de Iulian Stanciu, CEO al eMAG

Autor: Adrian Seceleanu

19.11.2018, 00:07 706

Cel mai mare magazin online a vândut cu peste 100 mil. lei mai mult faţă de anul precedent. PayU a procesat plăţi online de 157 mil. lei pe 16 noiembrie, o creştere de 43%.

EMAG, cel mai mare magazin online de pe piaţa locală şi re­tailerul care a introdus pe piaţa locală evenimentul de shop­ping Black Friday în 2011, a în­re­gistrat la ediţia din acest an, organizată în data de 16 noiembrie, vânzări de produse în valoare de 459,56 mil. lei, o creştere de aproape 28% faţă de anul pre­cedent şi peste es­ti­mă­rile iniţiale, de 400 mil. lei, conform date­lor companiei.

Numărul maxim de vizi­tatori simultani pe plat­for­ma eMAG a fost de 405.372, iar nu­mărul total de vizite a fost de 9,567 milioane, aproa­pe 80% din vizite fiind realizate de pe mobil. Spre comparaţie, în data de 16 noiembrie, conform datelor din platforma SATI a BRAT, site-ul de anunţuri OLX a înregistrat 1,2 milioane de vizite, dintre care 436.000 de pe desktop sau laptop, iar restul de pe echipamente mobile.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO