Retail&Agrobusiness

Producătorul de vin Villa Vinèa şi-a bugetat afaceri mai mari cu 40% în 2019: creşterea e susţinută şi de HoReCa, şi de retail. Compania produce în prezent 20 de vinuri grupate în patru game: Classic, Premium, Selection şi V2

Crama Villa Vinèa din zona Podişului Târnavelor are o suprafaţă de 70 de hectare cultivate cu viţă-de-vie.

Crama Villa Vinèa din zona Podişului Târnavelor are o suprafaţă de 70 de hectare cultivate cu viţă-de-vie.

Autor: Cristina Roşca

13.09.2019, 00:05 981

Producătorul de vin Villa Vinèa din zona Transilvaniei şi-a bugetat pentru 2019 o cifră de afaceri de 3,6 milioane de lei, cu aproape 40% mai mult decât anul anterior. Avansul vine după ce în prima parte a anului compania a obţinut vânzări de 1,3 milioane de lei, în urcare cu 45% faţă de primul semestru din 2018.

„Pentru noi, anul acesta a demarat cu vânzarea unor volume mai mari în judeţele în care eram deja prezenţi (centrul ţării – n. red.). În paralel, ne-am concentrat pe extinderea zo­nelor de distribuţie, abordând strategic vestul ţării şi Bucureştiul, acolo unde am avut parte de deschidere şi am reuşit să încheiem parteneriate put­er-nice“, declară Mircea Matei, director general al Villa Vinèa.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO