Serviciile integrate fix-mobil ÅŸi cele adăuÂgate care se bazează pe inÂfraÂstrucÂturile de internet, fixe sau moÂbile, au devenit una dintre prinÂciÂpalele priorităţi ale operatorilor de teleÂcomunicaÅ£ii care activează pe plan local, în conÂdiÅ£iile în care competiÅ£ia este acerbă, iar tehnologia avansează într-un ritm alert.
Astfel, cei mai mari jucători de pe piaÅ£a de teÂlecoÂmuÂnicaÅ£ii din România îşi canalizează inÂvestiÅ£iile căÂtre oferte complete de comunicaÅ£ii – de la serÂvicii de cablu TV ÅŸi internet fix, la serÂviÂcii de voce ÅŸi internet mobil, la care se adaugă ÅŸi noi segmente de piaţă dezvoltate odată cu exÂploÂzia vânÂzărilor de date ÅŸi a consumului de daÂte – smartÂhome, smartoffice ÅŸi machine to machine.
„Prioritatea noastră este să creÅŸtem pe «mobile» ÅŸi să susÅ£inem clienÅ£ii cu o experienţă superioară. Primul obiectiv este să ne asigurăm de calitatea reÅ£elei ÅŸi de funcÅ£ionalitate, de acoperire, să aducem reÅ£eaua broadband către cât mai mulÅ£i oameni. Al doilea obiectiv este dezvoltarea în continuare a ceea ce am început anul trecut, adică dezvoltarea unor servicii de conversie, fixe ÅŸi mobile. Am relansat propuÂnerile de servicii convergente fix mobil printr-o nouă campanie, care are rezultate foarte bune până acum. Vorbim de segmentul B2B, dar ÅŸi de cel dedicat consumatorilor“, a deÂclarat Liudmila Climoc, CEO-ul Orange România, cel mai mare jucător de pe piaÅ£a locală de telefonie mobilă.