Allianz-Å¢iriac, al doilea cel mai mare asigurători din piaÅ£a locală, a luat măsuri suplimentare în contextul răspândirii coronavirusului la nivel naÅ£ional, asigurătorul facilitând inspecÂÅ£iile de risc la distanţă ÅŸi inspecÅ£iile de daună la distanţă, în baza transmiterii electronice de către clienÅ£i (persoane fizice ÅŸi persoane juridice) a docuÂmenÂtelor necesare ÅŸi fotografiilor avariilor, fără a fi necesară întâlnirea cu un inÂspector constatator, potrivit inforÂmaÅ£iÂilor transmise de asigurător.
„SoluÅ£iile digitale pentru achiziÅ£ia de poliÅ£e ÅŸi pentru gestionarea proÂceÂsului de daună dezvoltate de Allianz-Å¢iriac se dovedesc foarte utile în această perioadă dificilă. ÃŽn acelaÅŸi timp, clienÅ£ii noÅŸtri se pot baza pe cei peste 2.500 de consultanÅ£i care sunt preÂgătiÅ£i să-i ghideze ÅŸi să le ofere cele mai bune soluÅ£ii de asigurare pentru ei ÅŸi cei dragi prin mijloacele alternative de coÂmunicare precum telefon, apel video“, a transmis Marilena Bârliga, director al diÂviziei market management ÅŸi comunicare.