BRD Groupe Société Générale, a doua bancă din România după totalul activelor, a lansat o aplicaţie de mobile banking care poate fi accesată de pe toate tipurile de telefoane mobile şi care permite şi transferul de bani către un număr de telefon, ţinta de clienţi pentru acest serviciu fiind de 50.000 pe an.
„Zona de telefoane mobile, smartphone-uri şi tablete a explodat în ultimii ani. Pieţele de smartphone-uri şi tablete cresc cu 50% în fiecare an. Astfel, clientela noastră devine din ce în ce mai mobilă, cele mai multe tranzacţii pe internet realizându-se în prezent de pe dispozitive mobile şi nu de pe laptopuri sau calculatoare desktop“, a explicat Bogdan Spuza, directorul de marketing şi management al produselor din cadrul BRD, motivele care au stat la baza dezvoltării aplicaţiei MyBRD Mobile.
Rata de penetrare a telefoniei mobile în România este de 120%, iar numărul de smartphone-uri vândute reprezintă 17% din totalul telefoanelor mobile livrate, potrivit datelor de la ANCOM citate de BRD. Numărul utilizatorilor de tablete a crescut spectaculos în ultimii ani, de la 10.000 în 2010 la circa 450.000 la sfârşitul acestui an, iar numărul conexiunilor mobile la internet este de trei ori mai mare decât cel al conexiunilor fixe, conform aceleiaşi surse.