Business Hi-Tech

DocProcess, dezvoltator local de soluţii digitale pentru automatizarea proceselor de business, aduce doi executivi din Vodafone şi IBM pentru a conduce departamentele de marketing şi vânzări

Andreea Anton şi Ştefania Ivanciu

Andreea Anton şi Ştefania Ivanciu

Autor: Cristina Bellu

29.06.2021, 11:23 1460

DocProcess, companie antreprenorială locală specializată în dezvoltarea de soluţii digitale pentru automatizarea proceselor de business, cu fondul de investiţii Morphosis Capital în acţionariat, le-a cooptat pe Andreea Anton şi Ştefania Ivanciu pentru a conduce departamentele de marketing şi vânzări.

Andreea Anton a fost numită Director al departamentului de vânzări, poziţie din care va fi responsabilă de dezvoltarea relaţiilor de afaceri cu clienţii şi potenţialii clienţi din România, iar Ştefania Ivanciu a preluat funcţia de Director de Marketing, urmând să coordoneze strategia de marketing end-to-end şi creşterea cotei de piaţă a companiei la nivel naţional, potrivit unui comunicat al companiei.

„Vrem să ne extindem la nivel internaţional într-un ritm rapid, dar în acelaşi timp să ne consolidăm poziţia de lideri în automatizarea proceselor de business în România. Pentru a realiza acest obiectiv, avem nevoie de construirea şi întărirea departamentelor de vânzări şi marketing, piloni cheie în acest proces de consolidare”, spune Daniela Apolozan, CEO DocProcess Romania.

Andreea Anton, noul Director de Vânzări pentru piaţa din România are o experienţă de peste 18 ani dobândită în Vodafone România, unde a ocupat poziţii precum Corporate Account Manager şi Sales Manager Hunting. De-a lungul carierei sale, a lucrat cu peste sute de clienţi din România, dar şi cu companii prezente pe diverse pieţe internaţionale, fiind recunoscută pentru abordarea sa dinamică şi orientată spre rezultate.

Ştefania Ivanciu, numită Director Marketing pentru România, are o experienţă de peste 16 ani în diferite roluri de marketing la nivel local şi regional pentru companii de tehnologie de top, precum Oracle şi IBM. În ultimii opt ani, Ştefania Ivanciu a ocupat funcţia de Digital Market Marketing Manager – UKI, în cadrul IBM.

În cadrul DocProcess, Ştefania Ivanciu va fi responsabilă de dezvoltarea strategiei de marketing end-to-end şi creşterea cotei de piaţă a companiei la nivel naţional prin realizarea de parteneriate şi sprijinirea echipelor de vânzări în atingerea obiectivelor propuse.

În septembrie 2019, DocProcess anunţa intrarea în acţionariatul său a fondului de private equity, Morphosis Capital. De atunci şi până astăzi, compania a trecut şi continuă să treacă printr-un proces de transformare a afacerii, concentrându-se, în special, pe extinderea serviciilor la nivel global.

În aprilie 2020, DocProcess a deschis un birou comercial în Paris, Franţa având în vedere contextul favorabil adus de publicarea Loi de Finances 2020, conform căreia până în 2025, toate facturile de tip business-to-business trebuie să fie emise în format electronic. În aprilie 2021, compania a deschis un birou comercial în SUA în oraşul Austin, Texas şi l-a numit CEO la nivelul grupului pe Salim Sunderji, care este responsabil de dezvoltarea de parteneriate globale şi extinderea serviciilor DocProcess în SUA, Marea Britanie, Orientul Mijlociu şi India.

„Atragerea unor talente de calibru în echipă este o dovadă a credibilităţii DocProcess pe piaţă şi suntem încrezători că vor conduce compania spre rezultate remarcabile,” spune Simona Gemeneanu, cofondator Morphosis Capital.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO