Compania locală GDC Telecom, care în ultimii doi ani şi-a reorientat activitatea către vânzarea de echipamente telecom şi furnizarea de servicii de comunicaţii unificate, ţinteşte afaceri de un milion de euro în 2015, pe fondul cererii mai mari de soluţii de tip call-center şi al migrării companiilor de la telefonia fixă clasică spre tehnologia VoIP (voice over IP - voce prin internet).
„De la sfârşitul lui 2013 şi pe tot parcursul anului 2014 am regândit, redefinit, reinventat şi relansat activitatea noastră în zona comunicaţiilor unificate, dar şi la nivelul extinderii canalului de distribuţie în online. În primul trimestru din 2015 am obţinut deja rezultate comparabile cu cele din 2014, iar per total sperăm ca 2015 să ne ducă la valori în jurul a 1 milion de euro“, a declarat pentru ZF Gabriel Dulcu, fondatorul GDC Telecom.
Compania a fost înfiinţată în 2004, fiind axată pe servicii de comunicaţii pentru alţi operatori, iar mai apoi pe servicii de consultanţă pentru soluţii de interconectare, soluţii de implementare şi administrare de platforme de facturare. Din 2013 GDC Telecom a schimbat direcţia de business către zona integrării de sisteme şi soluţii de comunicaţii unificate.