Webhelp România, filiala locală a furnizorului francez de servicii de tip call-center, a angajat peste 400 de persoane în primele şase luni ale acestui an, dintre care circa 60% au fost recrutaţi prin intermediul unei campanii din social media. În prezent, compania are 1.800 de angajaţi în cele patru centre de pe plan local – două în Bucureşti şi câte unu în Galaţi şi Ploieşti.
„Webhelp România a reuşit să atragă peste 400 de noi colaboratori. Aceştia sunt, acum, membri ai departamentelor: operaţiuni, formare, HR, administrativ, comunicare, IT şi financiar. Dintre aceştia, 60% au aplicat prin intermediul reţelelor sociale“, a declarat Mihaela Rusu, director general al Webhelp România, companie care a încheiat anul trecut cu afaceri de peste 82,5 milioane de lei şi un număr mediu de 1.454 de angajaţi.
În luna martie a acestui an, Webhelp a organizat o campanie de recrutare pe reţeaua de socializare Facebook prin care urmărea să angajeze 300 de persoane.
În prezent, compania are 13 posturi disponibile în centrele din Bucureşti şi patru, respectiv două în Ploieşti şi Galaţi, potrivit site-ului propriu. Printre poziţiile deschise se numără asistent departament de vânzări în limba franceză, consultant tehnic de produs în limba franceză, manager servicii de relaţii cu clienţii sau consultant web 2.0.