♦ Deşi oficialii centrelor comerciale se aşteaptă ca traficul şi vânzările să fie influenţate de condiţiile restrictive, estimările sunt ca rezultatele să fie totuşi mai bune decât cele din perioada sărbătorilor de iarnă, acum aflându-se în plină desfăşurare campania de vaccinare împotriva COVID-19.
Campaniile online şi începerea promoţiilor mai devreme decât în alţi ani sunt strategiile la care au apelat proprietarii de malluri din Bucureşti şi din ţară cu ocazia Paştelui din acest an, pentru al doilea an în care sărbătorile pascale au loc în vreme de pandemie.
Deşi oficialii centrelor comerciale se aşteaptă ca traficul şi vânzările să fie influenţate de condiţiile restrictive, estimările sunt ca rezultatele să fie totuşi mai bune decât cele din perioada sărbătorilor de iarnă, acum aflându-se în plină desfăşurare campania de vaccinare împotriva COVID-19.
„Am renunţat la evenimentele offline de anvergură, workshopurile tematice şi la evenimentele pe care le organizam de obicei pentru copii şi am ales opţiuni care să respecte siguranţa“, spun reprezentanţii ParkLake.