Companii

Feliciu Paraschiv, Director General, Paco Supermarkets: Daţi-mi un milion de euro şi vă fac un brand în şase luni

Feliciu Paraschiv, Director General, Paco Supermarkets:...

Autor: Roxana Rosu

04.10.2017, 12:54 1910

Un brand nu poate exista fără notorietate. Poate fi cunoscut într-un oraÅŸ, o Å£ară sau în multe ţări. Este dependent de piaÅ£a pe care este prezent,a spus Feliciu Paraschiv, Director General, Paco Supermarkets.

Paco vine de la Paraschiv Company. Un brand înseamnă bani, cifre, ore de muncă. Ne-am obiÅŸnuit să ne uităm la brand doar cu sufletul, cu inima, dar în spate sunt bani. DaÅ£i-mi un milion de  euro ÅŸi vă fac un brand în ÅŸase luni. Un brand este despre un produs ÅŸi poveste. Pe orice piaţă poate să apară un brand în câteva luni.Nu există brand fără poveste.

Profi ne-a ofertat de câteva ori. Orice brand are un preţ şi este de vânzare.

Putem merge cu brandul pe alte pieţe, este replicabil..Chiar am avut o discuţie în Braşov. Deocamdată ne concentrăm pe Vrancea, vrem să ne consolidăm şi să ne dezvoltăm concentric. Ducem lupte de gherilă pe plan local. Stăm bine acum, şi ca notorietate şi cotă de piaţă.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO