Ford România a menţinut în 2019 atât producţia cât şi nivelul de business la circa 2,2 miliarde de euro. O nouă creştere este aşteptată în 2020, în ciuda pandemiei, datorită noului Puma.
Ford România, al doilea constructor auto de pe piaţa locală, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de aproape 2,2 mld. euro, valoare similară cu cea realizată în 2018 când businessul a fost de 2,27 mld. euro, potrivit datelor Ministerului Finanţelor. Profitul net al companiei a scăzut în 2019 cu 11% la 33,6 mil. euro, însă numărul mediu al angajaţilor a fost de 5.289 de salariaţi – număr mediu, în contextul în care uzina Ford a încheiat anul cu peste 6.000 de salariaţi în urma celui mai amplu proces de recrutare datorat intrării în producţie noului SUV Puma, alături de EcoSport.
Ford a reluat începând cu a doua jumătate a lunii iulie producţia în trei schimburi la uzina de la Craiova, ceea ce înseamnă că din nou ies pe poarta fabricii circa 1.000 de SUV-uri Puma şi EcoSport.