Gabriel Andronescu: Consumul în zona de produse de bază, produse alimentare e cel mai puţin sensibil la o eventuală criză economică, într-o zonă de recesiune care va veni inevitabil mai devreme sau mai târziu. Aşa că dacă mă uit la ce înseamnă core businessul în zona de FMCG, alimentare, cosmetice, văd o evoluţie pozitivă care va continua
Managerul în vârstă de 43 de ani este artizanul dezvoltării businessului CHEP pe piaţa locală, care a ajuns la 11 mil. euro. „Companiile spuneau, la început, că piaţa românească nu poate funcţiona precum cea din Marea Britanie.“
Gabriel Andronescu, managerul care conduce în prezent filiala locală a CHEP, cel mai mare furnizor de soluţii pentru suppy chain (lanţuri de aprovizionare), va prelua rolul de director de strategie comercială şi inovaţie pentru mai multe divizii din Europa ale grupului logistic, inclusiv cea dedicată marilor lanţuri de magazine.
Astfel, el va coordona proiectele de inovaţie şi creşterea profitabilă a mai multor divizii de business ale grupului logistic (European Key Accounts, Pallecon and First Mile Solutions). CHEP este parte a grupului Brambles, cu venituri de 5,6 mld. dolari anual.
CHEP, care în România oferă servicii de închiriere a paleţilor, a intrat pe piaţa din România în urmă cu aproximativ şase ani, iar artizanul dezvoltării businessului care a ajuns la 11 mil. euro anual a fost Gabriel Andronescu.