Producătorul prahovean de preparate din carne Ana şi Cornel mizează anul acesta pe o creştere a vânzărilor totale cu 10% faţă de anul precedent, ajungând la o cifră de afaceri de circa 38,5 mil. euro, potrivit reprezentanţilor companiei.
„De la an la an creşte cifra de afaceri datorită expansiunii pe piaţa internă şi externă şi diversificării gamei de produse. În primele nouă luni ale anului am înregistrat o creştere de 8% a vânzărilor totale faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent, iar până la finalul anului ne propunem să ajungem la o creştere de 10%“, a declarat pentru ZF Andra Irimia, directorul de marketing al companiei, prezentă la târgul Indagra, cel mai mare târg destinat agriculturii din Europa de Sud-Est.
Fabrica de carne „Ana şi Cornel“ produce anual circa 17.000 de tone de produs finit, adică preparate din carne precum salamuri, cârnaţi, mici, dar şi carne proaspătă de porc, vită sau pasăre. Peste 70% din materia primă prelucrată de compania „Ana şi Cornel“ provin din import, din ţări precum Germania, Olanda, Italia, Spania şi Polonia, restul de 30% se achiziţionează de pe plan local. „Gama de produse preparate reprezintă 60% din totalul vânzărilor, diferenţa fiind reprezentată de carnea refrige-rată de porc, vită, pasăre plus carnea congelată. Cele mai vândute produse sunt salamurile şi cârnaţii care reprezintă 30% din totalul vânzărilor de produse pre-parate.“